2010 m. liepos 20 d.

Mission (im)possible or Home baked bread

Vakar, ponios ir ponai, apturėjau mažumėlę "ekstrymo" :)
O buvo štai kaip. Ryte skambina man tėtis ir sako :"Nupirkau duonkepę, padaviau Antanui ". (Antanas - tai mano mylimas ir brangus vyras, kuris su mano tėčiu nuolatos sudaro slaptas sąjungas. Tos sąjungos dažniausia vainikuojamos įvairiausiomis staigmenomis aplinkiniams ir jų pačių moterimis). Čia aš buvau besakanti :"Man duonkepę ?!!! Aš gi nieko niekada NE-KE-PU!" Bet nespėjau išsižiot, kaip tėtis baisiai savim patenkintas nukirto: " Parveš, išbandysit ir pasakysit man, ko tas daiktas vertas." Nebeliko man kur trauktis.
Taigi vakarop, jau perskačius instrukciją, apėjus parduotuvę, neradus kažkokių ten 1050 miltų :)), bet užtikus mišinį rupių miltų duonai kepti, ėmėmės darbo :) Po teisybe, darbo ten jokio, bet užtat kiek pergyvenimo. Ir ištisos 3 valandos tupinėjimo aplink, bandant pro mažytį langelį pažiūrėt, kas gi tos duonkepės viduje vyksta :) O nesimato nieko ir net prožektorius nepadeda :) Beveik 2 valandas duokepė mišinį minkė ir kildė. O paskui visi namai ėmė kvepėt ir tapo aišku, kad kepė. Ir įsivaizduojat ? Duona iškepė ir net yra valgoma. O jau kvepia ! Jau vėlai vėlai vakare tėčiui raportavom, kad misija pavyko, duonelę atvėsinom ir supakavom vežimui, nes gi reikia dabar visiems pasirodyti, pasigirti ir duoti paragauti. Nes gi mes ką tik patys išsikepėm duonos !!!


Miegot nuėjom tokie patenkinti savimi, kad šiandien rezgam planą pažiūrėt, kaip gi ta duonkepė verda marmeladą ! :))

3 komentarai:

  1. skaniai atrodo duonelė, kaip marmeladas pavyko :):)?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aga, duonele atrodo liuksiskai! O jau kvapas- galiu tik isivaizduoti :))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. O ... marmeladas nuostabus :) o duonelės jau ne vienas kepaliukas iškeptas ir suvalgytas :)

    AtsakytiPanaikinti

Thanks for stopping by :)
I understand Lithuanian, English, Russian and German. Thank you for your comments.